Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Εισαγωγή

Στους φίλους μου το έχω ήδη πει. Θέλω να το μάθουν κι άλλοι, όσο περισσότεροι γίνεται. Θα είμαι υποψήφιος βουλευτής στην εκλογική περιφέρεια Α' Θεσσαλονίκης με τον εκλογικό συνασπισμό Δράσης - Φιλελεύθερης Συμμαχίας, που τείνει να εξελιχθεί σε ένα ευρύτερο μεταρρυθμιστικό μέτωπο.
Στο ιστολόγιο αυτό, που θα λειτουργήσει μέχρι τις εκλογές, θα μπορείτε να διαβάσετε τις σκέψεις τις δικές μου, συνυποψηφίων μου και άλλων φίλων του μεταρρυθμιστικού χώρου (ακόμη κι εάν δεν είναι στο ίδιο ψηφοδέλτιο). Είναι πολύ σημαντικό στις εκλογές αυτές όχι απλώς να ενισχυθούν οι μεταρρυθμιστικές φωνές, αλλά να πείσουν, για να επιτύχουν την είσοδό τους στη Βουλή.
Η λειτουργία του ιστολογίου αυτού συμπίπτει με εμπρησμό που προκλήθηκε από (αγνώστων ειδικότερων στοιχείων μέχρι στιγμής) εκρηκτικό μηχανισμό στο γραφείο του τέως Πρωθυπουργού κου. Κώστα Σημίτη. Όχι και η καλύτερη αρχή. Ενδεικτική, όμως, του κλίματος που οι ορθολογιστικές δυνάμεις θα αντιμετωπίσουν. Η αντίδραση των επισήμων κομματικών φορέων αναμένεται με ενδιαφέρον - η στάση τους απέναντι στη βία σηματοδοτεί, εν πολλοίς, τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ των μεταρρυθμιστικών και των αντιδραστικών δυνάμεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου